Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

08-11-2019 16:28

Επίσκεψη Επιτρόπου Προεδρίας στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Μάρωνα

Ο Επίτροπος Προεδρίας κ. Φ. Φωτίου, συνοδευόμενος από τον Διευθυντή Μέσης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Κ. Λούη, και στην παρουσία του εκπροσώπου των Μαρωνιτών στη Βουλή κ. Γ. Μούσα, επισκέφθηκε σήμερα, 8 Νοεμβρίου 2019, το Δημοτικό Σχολείο Αγίου Μάρωνα στο πλαίσιο προγραμματισμένων επισκέψεών του σε σχολεία της Κύπρου όπου φοιτούν μαθητές που ανήκουν στις Θρησκευτικές Ομάδες της Κύπρου.

Ο Επίτροπος Προεδρίας επισήμανε τη διαφορετικότητα του συγκεκριμένου σχολείου, αναφέροντας ότι το δημοτικό σχολείο του Αγίου Μάρωνα, είναι το μοναδικό δημόσιο δημοτικό σχολείο στο οποίο φοιτούν στην πλειοψηφία του μαθητές που ανήκουν στην Μαρωνίτικη Κοινότητα της Κύπρου και φιλοξενεί αρκετά παιδιά από τα τέσσερα εγκλωβισμένα μαρωνίτικα χωριά: τον Ασώματο, την Καρπάσια, τον Κορμακίτη και την Αγία Μαρίνα.

Κατά την επίσκεψη ο κ. Φωτίου είχε συνάντηση με τη Διεύθυνση, τη Σχολική Εφορεία και τους Συνδέσμους Γονέων του Σχολείου, τους οποίους ευχαρίστησε για το σημαντικό έργο που επιτελούν και την αξιέπαινη προσπάθεια που καταβάλλουν για διατήρηση των παραδόσεων, της πολιτιστικής κληρονομιάς και της ιστορίας των Μαρωνιτών. Ένα από τα θέματα που έχουν συζητηθεί είναι η καλύτερη και πιο αποτελεσματική διδασκαλία της Κυπριακής Μαρωνιτικής Αραβικής γλώσσας (ΚΜΑ), η οποία διδάσκεται στο προαιρετικό ολοήμερο σχολείο και στα Επιμορφωτικά Κέντρα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού.

Συζητήθηκαν, επίσης, διάφορα αιτήματα που έχει το Σχολείο, για παραχώρηση σχολικού μαθησιακού τεχνολογικού εξοπλισμού και η αναβάθμιση της υποδομής των κτηριακών εγκαταστάσεων του σχολείου για καλύτερη, πιο εύρυθμη και πιο σύγχρονη λειτουργία του.   

Τέλος, ο Επίτροπος Προεδρίας δήλωσε την αμέριστη στήριξη της Κυβέρνησης προς το δημοτικό σχολείο του Αγίου Μάρωνα και τη Μαρωνίτικη Κοινότητα γενικότερα.  Στόχος το σχολείο να προσφέρει αμέριστα αναβαθμισμένη εκπαιδευτική μόρφωση σε όλα τα παιδιά.

___________

/ΣΧ