Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

24-02-2021 17:33

Διαδικτυακά σεμινάρια με στόχο την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων

Το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας διοργάνωσε μέσω του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου δύο διαδικτυακά σεμινάρια με στόχο την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε θέματα ψυχολογικής στήριξης των μαθητών/μαθητριών κατά την περίοδο της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Ειδική Επιτροπή που έχει συστήσει το Υπουργείο Υγείας για τη στήριξη της κοινότητας και τη διαφύλαξη της ψυχικής υγείας λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε η πανδημία, η δρ Μόνικα Σιακού, Μέλος της πιο πάνω Επιτροπής, Αν. Καθηγήτρια στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο, παρουσίασε στις 11 Φεβρουαρίου 2021 το θέμα: «Η θωράκιση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών του δημοτικού σχολείου για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, μέσα από την καθημερινή διδασκαλία».

Η δρ Μαρία Καρανικόλα, Αν. Καθηγήτρια στο ΤΕΠΑΚ, επίσης μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής του Υπουργείου Υγείας, παρουσίασε στις 23 Φεβρουαρίου 2021 το θέμα «Πανδημία COVID-19:  Μπορούμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τα βιώματα ψυχικής επιβάρυνσης;»

Ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομου Προδρόμου χαιρέτισε και τα δύο σεμινάρια, τα οποία είχαν την στήριξη του Προέδρου της Επιτροπής δρα Κωνσταντίνου Φελλά, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

Το Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας, με γνώμονα την όσο καλύτερη διαχείριση της ψυχικής υγείας των μαθητών/τριών μας όλων των ηλικιών σε αυτή ιδιαίτερα την περίοδο, προτίθεται να συνεχίσει την ενδυνάμωση και στήριξη των εκπαιδευτικών στα θέματα διαχείρισης της πανδημίας και της ψυχικής στήριξης παιδιών, παρουσιάζοντάς τους εισηγήσεις από ειδικούς και προτείνοντας λύσεις στην καθημερινότητα του έργου τους με τα παιδιά, είτε διά ζώσης, είτε διαδικτυακά και για αυτό το σκοπό θα αξιοποιηθούν τόσο η Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας όσο και η Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής.

ΙΠ