Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

07-07-2022 15:18

Αποτελέσματα Διαγωνισμού Μαθητικού Δοκιμίου της Ελληνικής Πρεσβείας για μαθητές/μαθήτριες Στ΄ τάξης δημοτικών σχολείων

Το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας ανακοινώνει τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού Μαθητικού Δοκιμίου της Ελληνικής Πρεσβείας για μαθητές/μαθήτριες Στ΄ τάξης δημοτικών σχολείων.

Ο Διαγωνισμός διεξήχθη την Τετάρτη, 18 Μαΐου 2022. Μετά από την αξιολόγηση των δοκιμίων, μέσω της ενδεδειγμένης διαδικασίας, κατά την τελική φάση διεξαγωγής του Διαγωνισμού, τα επιλεχθέντα δοκίμια αξιολογήθηκαν από την Κεντρική Κριτική Επιτροπή Αξιολόγησης, η οποία και αποφάσισε, ως ακολούθως:

Τιμητική Διάκριση/ Τιμητικός Έπαινος

Όνομα μαθητή/μαθήτριας

Όνομα σχολείου

1η Τιμητική Διάκριση

Σίμων-Νεόφυτος Ιωάννου

Δημοτικό Σχολείο Πολεμίου

2η Τιμητική Διάκριση

Θεοφίλη Θεμιστοκλέους

Δημοτικό Σχολείο Αγίων Αναργύρων - «Μιχάλης Κακογιάννης»

3η Τιμητική Διάκριση

Εβίτα Χατζηδημήτρη

Δημοτικό Σχολείο Λατσιών Δ΄

1ος Τιμητικός Έπαινος

Άννα Παπαεπιφανίου

Δημοτικό Σχολείο Κόρνου

2ος Τιμητικός Έπαινος

Μαργαρίτα Αναστασίου

Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αθανασίου Β΄

3ος Τιμητικός Έπαινος

Ευγενία Χαραλάμπους

Δημοτικό Σχολείο Πάφου Θ΄ - Κουπάτειο

Την Κριτική Επιτροπή Αξιολόγησης αποτελούσαν οι:

  • Πρόδρομος Προδρόμου, Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας, Πρόεδρος
  • Αλέξανδρος Κώνστας Εκπρόσωπος της Πρεσβείας της Ελλάδος, Μέλος (κατά τον χρόνο απουσίας του από τις εργασίες της Επιτροπής, ο Αλέξανδρος Κώνστας εκπροσωπήθηκε από τον Χαρίλαο Καβέτσο)
  • Ειρήνη Χατζηλουκά-Μαυρή, Πρώτη Λειτουργός Εκπαίδευσης, Μέλος
  • Δήμητρα Μέσσιου, Επιθεωρήτρια Δημοτικής Εκπαίδευσης, Μέλος
  • Σπύρος Σοφοκλέους, Εκπαιδευτικός - Συντονιστής Ομάδας Εργασίας Ελληνικών, Μέλος
  • Άννα Κουππάνου, Συγγραφέας - Εκπαιδευτικός, Μέλος
  • Άριστος Μιχαηλίδης, Δημοσιογράφος, Μέλος.

Η επίδοση των τιμητικών διακρίσεων και των τιμητικών επαίνων θα γίνει σε ειδική τελετή στην πρεσβευτική κατοικία, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί αργότερα.

(ΝΓ/ΣΧ)