Cookies management by TermsFeed Cookie Consent
Τελευταίες Ειδήσεις

Ανακοινωθέντα

20-02-2019 13:45

Δηλώσεις του Υφυπουργού Τουρισμού για την Εθνική Στρατηγική Τουρισμού μέχρι το 2030

Έχουμε καταλήξει στους βασικούς επιχειρηματικούς άξονες που πρέπει να διέπουν την τελική μορφή της Εθνικής Στρατηγικής Τουρισμού μέχρι το 2030, είπε σήμερα ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Σάββας Περδίος.

Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, στο Προεδρικό Μέγαρο, μετά από τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου, ο Υφυπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι «έχουμε καταλήξει στους βασικούς επιχειρηματικούς άξονες που πρέπει να διέπουν την τελική μορφή της Εθνικής Στρατηγικής Τουρισμού μέχρι το 2030. Αυτό έχει επιτευχθεί, οπωσδήποτε, μέσω των εκτενών διαβουλεύσεων που πραγματοποιήσαμε τις τελευταίες εβδομάδες με όλους τους φορείς Τουρισμού».

Πρόσθεσε ότι «έχουμε, επίσης, προχωρήσει σε μια ανάλυση των δημογραφικών αναγκών της Ευρώπης ιδιαίτερα, έχουμε κάνει μελέτες για την αγοραστική δύναμη διάφορων εθνικοτήτων που βρίσκονται στο στόχαστρό μας, και επίσης έχουμε δει εξειδικευμένα αρκετές μορφές ειδικού τουρισμού, οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της εποχικότητας.

Θεωρούμε ότι είναι αυτονόητο πως η στόχευσή μας θα είναι οπωσδήποτε η προσέλκυση αυτών των ειδικών μορφών τουρισμού, με βάση τα δημογραφικά δεδομένα της Ευρώπης, για να μπορέσουμε στρατηγικά να κινηθούμε προς την κατεύθυνση που πρέπει».

Ερωτηθείς εάν θα κινηθούμε προς συγκεκριμένες χώρες, ο κ. Περδίος είπε ότι «σκεφτόμαστε συγκεκριμένες χώρες που ίσως να είχαμε, αλλά πιστεύουμε ότι πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση, σκεφτόμαστε ειδικές μορφές τουρισμού, οι οποίες δεν έχουν αναπτυχθεί όσο θα έπρεπε, και σκεφτόμαστε επίσης ηλικίες που δεν έχουμε στοχεύσει μέχρι στιγμής. Τις λεπτομέρειες θα τις παρουσιάσουμε την ερχόμενη εβδομάδα, στο ετήσιο συνέδριο του ΠΑΣΥΞΕ, στις 26 Φεβρουαρίου».

Σε ερώτηση ποιές είναι οι ειδικές μορφές τουρισμού στις οποίες αναφέρθηκε, ο κ. Υφυπουργός είπε ότι «πολλές, ήδη, τις γνωρίζετε, είναι θέμα να το δούμε το ζήτημα σοβαρά, για να μπορέσουμε να δώσουμε τα κίνητρα που πρέπει. Οπωσδήποτε κάτι πάρα πολύ σημαντικό είναι οι ορεινές περιοχές και η ύπαιθρος, κάτι πάρα πολύ σημαντικό είναι ο τουρισμός υγείας, ευεξίας, αποκατάστασης και ΑΜΕΑ, που είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο, το οποίο, από μόνο του, χρειάζεται συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο μετά από μελέτες.

Η παγκόσμια αξία αυτών των μορφών τουρισμού ανέρχεται στα 4,3 τρισ. δολάρια. Μιλάμε για μια τεράστια αγορά, υπάρχουν σοβαρότατες προοπτικές προσέλκυσης τέτοιου τουρισμού, όμως είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο, χρειάζεται εξειδίκευση και πρέπει να το δούμε εκτενέστερα».

Σε ερώτηση εάν θα δουλέψουν από φέτος αυτές οι αγορές, είπε πως «δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να μπορέσουμε, τόσο σύντομα, να μπούμε σε αυτές τις αγορές. Καθορίζοντας αυτές τις αγορές, αυτές τις ειδικές μορφές τουρισμού, θα δουλέψουμε πάνω σε ένα επιχειρησιακό πλάνο διετίας, ούτως ώστε να μπορέσουμε από τον χειμώνα που έρχεται και με τα νέα κίνητρα μάρκετινγκ και προώθησης, να ξεκινήσουμε να προσεγγίζουμε πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες, εθνικότητες με βάση αυτά τα δεδομένα. Όμως, αυτό είναι κάτι που χρειάζεται τριβή κάποιων μηνών».

Κληθείς να πει εάν υπάρχουν ενδείξεις ότι θα επηρεαστούμε το καλοκαίρι λόγω Brexit, ο κ. Υφυπουργός είπε ότι «πέραν του θέματος αυτού, είναι και το θέμα της ισοτιμίας του ρωσικού νομίσματος, η γενικότερη αστάθεια στην περιοχή γεωπολιτικά, ακόμη και η γερμανική αγορά αντιμετωπίζει τις δικές της δυσκολίες. Είναι γενικότερο το θέμα, δεν είναι μόνο το θέμα Brexit. Θα μπορέσουμε να πούμε περισσότερα μετά τις Εκθέσεις του Μαρτίου σε Βερολίνο [και] Μόσχα. Εκεί είναι η στιγμή που θα πάρουμε ενδείξεις για το πώς θα κινηθεί η σεζόν καθώς είναι λίγο νωρίς, με την έννοια ότι υπάρχουν και οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής».

(ΡΜ/ΜΛ)